Jak nakupovat
Seznamte se s vivimos
Jsme e-shop, kde najdete bytové doplňky a tiskoviny na různé události, za kterými si stojíme. Mnohé z nich jsme sami vytvořili nebo pořádně vyzkoušeli, než jsme je dali do našeho sortimentu. V nabídce najdete věci, za kterými si stojíme a mnohdy je sami využíváme.
Zároveň spolupracujeme pouze s poctivými kreativci, kteří milují, když tvoří.
Před nákupem
Důležité je řádně se seznámit s našimi obchodními podmínkami. Jsou podrobné a obsahují všechny náležitosti a informace, které potřebujete znát před dokončením své objednávky.
Na našem e-shopu www.vivimos.cz najdete desítky produktů. Některé můžete rovnou zakoupit a jiné se upravují na míru dle vašich preferencí. V případě zájmu o jeho koupi stačí zboží vložit do nákupního košíku. Následně můžete pokračovat v dalším nákupu nebo klikem na košík v horním menu můžete přistoupit k volbě dopravce, platby, uvedení kontaktních údajů a k dokončení objednávky.
Před dokončením celé objednávky prosím překontrolujte svoji objednávku včetně počtu kusů, své osobní údaje, zvolený druh doručení zboží i platby za zboží. Důležité je potvrdit, že jste se řádně seznámili s obchodními podmínkami. Pokud je vše správně, odešlete svou objednávku pomocí tlačítka „Potvrdit objednávku“ a objednávka se odešle k nám.
Obratem se automaticky vygeneruje potvrzení o tom, že jste objednávku odeslali, a to na vaši emailovou adresu. Zde si opět můžete zkontrolovat správnost veškerých zadaných údajů. Toto potvrzení o odeslání vaší objednávky neslouží jako akceptace objednávky – tedy kupní smlouva není uzavřena. Během 1–3 dnů můžete očekávat email s informacemi o vaší objednávce včetně potvrzení a navržení přibližného termínu odeslání zboží k vám. Tento e-mail slouží zároveň jako potvrzení objednávky - tedy uzavření kupní smlouvy.
V případě jakýchkoli dotazů či námětů, prosím, kontaktujte nás na e-mailu vivimos@fiala-design.cz.
DOPRAVA ZBOŽÍ
O přijetí vaší objednávky budete informování emailem. Objednané a uhrazené zboží pro vás řádně zabalíme a odešleme co nejdříve to bude možné. Pokud si objednáte produkt na míru, objednávku dokončíme až po odsouhlasení návrhu. Dle aktuální vytíženosti tento produkt odešleme do výroby, abychom ho mohli také co nejdříve zabalit a odeslat do vašich rukou.
Při odesílání vás o expedici zboží budeme informovat emailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsobu dodání a čísla zásilky. Standardně můžete očekávat doručení balíku během 1–3 pracovních dnů.
ZÁSILKOVNA Z-POINT nebo doručení na adresu
Jakmile odešleme vaši objednávku, budeme vás informovat. Zásilkovna vám pošle e-mail s informací o přijetí balíčku do přepravy s možností sledování jeho trasy. Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, Zásilkovna vás o tom bude informovat e-mailem a SMS zprávou. Zároveň obdržíte heslo, kterým se je třeba prokázat pro vyzvednutí balíčku.
Přepravní společnost Zásilkovna umožňuje také doručení na adresu prostřednictvím přepravce, který není předem daný, ale má v danou chvíli nejlepší časové podmínky a doručuje ve vašem místě bydliště.
Cena Z-POINT: 79 Kč
Cena za doručení na adresu: 139 Kč
Doprava zdarma při objednávce zboží nad 2500 Kč.
Česká pošta – balík na poštu NEBO DO RUKY
K dispozici máme také tradiční Českou poštu. Můžete si vybrat ze služeb Balík Na poštu (velikost M do 50 cm) nebo Balík Do ruky.
Cena za Balík Na poštu: 149 Kč
Cena za Balík Do ruky: 169 Kč
Doprava zdarma při objednávce zboží nad 2500 Kč.
OSOBNÍ ODBĚR
K dispozici v tuto chvíli nemáme konkrétní místo k odběru zboží osobně.
Jste z Brna nebo z Hustopečí u Brna? V tom případě nás kontaktujte a zkusíme se domluvit na osobním odběru.
Cena: zdarma
MOŽNOSTI PLATBY
Při nákupu na našem eshopu můžete využít platbu těmito způsoby:
Bankovní převod
Klasický bankovní převod na základě podkladů pro platbu, kterou vám po přijetí vaší objednávky zašleme e-mailem. Jakmile budou peněžní prostředky na našem bankovním účtu, zboží pro vás začneme připravovat. U produktů na míru připravíme grafický návrh, který zašleme na vaši e-mailovou adresu ke schválení. U standardních produktů zboží po úhradě ihned odesíláme. Vaši platbu bankovním převodem očekáváme do 7 dnů. V opačném případě vámi objednané zboží uvolníme opět do prodeje.
Cena: 0 Kč
ON-LINE platba kartoU / PLATEBNÍM TLAČÍTKEM
V případě on-line plateb máte možnost zvolit platbu kartou, která je nejrychlejším on-line způsobem úhrady objednávky. Po vyplnění potřebných údajů o Vaší kartě bude objednávka obratem uhrazena.
Další možností on-line platby je využití platebního tlačítka Vaší banky, která provede okamžitou platbu přes Vaše internetové bankovnictví.
Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s., jenž je Platební institucí, která spadá pod dohled České národní banky.
Cena: 0 Kč
V HOTOVOSTI PŘI PŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY osobně
Pokud se společně domluvíme na osobním převzetí, je možná platba hotově. U produktů na míru tato platba není možná.
Cena: 0 Kč
REKLAMACE
POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ
Při přebírání zboží si prosím zásilku pečlivě zkontrolujte zda nemá porušený nebo poškozený obal. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a postupujte podle pokynů vybraného přepravce.
Pokud je zboží poškozeno, případně došlo k úbytku obsahu, i když obal byl neporušený:
Prosím, obratem nás kontaktujte na e-mailovou adresu vivimos@fiala-design.cz. Zašlete nám číslo vaší objednávky a současně pořiďte také co nejpřesnější fotodokumentaci zboží a obalu. My se s vámi v co nejkratším možném termínu spojíme a domluvíme se, jak budeme postupovat.
Ponechejte si, prosím, také obal i se všemi výplněmi (vnitřní i vnější obal + výplně) pro pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.
REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ
Zboží nabízené v našem e-shopu má záruční dobu 24 měsíců a záruka se vztahuje na výrobní vady. Záruční doba začíná běžet dnem faktického převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.
Na zboží upravené na míru nelze tuto záruční dobu a tím i reklamaci uplatnit. Pokud se vám však objeví na produktech nějaká vada, neváhejte se nám i tak ozvat.
Reklamace se nevztahuje zejména na běžné opotřebení zboží nebo při použití zboží k jinému účelu, než ke kterému bylo vyrobeno, při mechanickém poškození nebo při použití zboží v rozporu s návodem k použití.
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?
Pro reklamaci použijte, prosím, reklamační formulář, který najdete v balíčku společně s fakturou. Uveďte v něm co nejpodrobněji důvod reklamace a důkladně popište vzniklou vadu. Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete ve vyhovujícím (nejlépe původním) obalu na adresu Zdeňka Fiala, Diváky 60, 691 71 Diváky. Zásilku zašlete jako obchodní balík, popřípadě doporučeně. Podací lístek uchovejte jako doklad o odeslání.
Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané balíky nepřebíráme.
Datem uplatnění reklamace se rozumí okamžik doručení zboží včetně reklamačního formuláře a kopie dokladu o nákupu na naši adresu uvedenou pro reklamaci zboží. O přijetí zboží k reklamaci budete obratem písemně informováni, jakož i provedení opravy a době jejího trvání.
Více informací o odpovědnosti za vady zboží najdete v našich obchodních podmínkách.